pondělí 30. března 2015

Stehy ven!

Zdravím!

Jak jste si užili neděli? A co pondělí, jaké bylo to Vaše?

Já jsem v neděli psala bakalářskou práci, klasika. Ale také jsem navštívila prarodiče, bylo to fajn. A jinak v podstatě nic zvláštního.


Dnes jsem měla rozhodně aktivnější den. Ráno jsem smolila několik řádků k bakalářce, pak do sebe nasoukala oběd a vyrazila na vytažení stehů. A už jsem Vám říkala, že mám skvělou obvodní lékařku? Tak Vám to říkám znovu. Je prostě super! Při tom, co se připravovala na stehy (přinášela si nůžky a kleště), tak jsem se jí nenápadně zeptala, jestli bych si je nemohla zkusit vytáhnout a víte, co mi řekla? Vlastně skoro nic, jen mi podala nůžky a kleště a řekla - "No jasně, pusťte se do toho!". No, nepotěšilo by Vás to? Tak jsem směle začala, dostala jsem instrukci, že je mám tahat ob jeden a ještě ve středu přijít na vytažení zbytku. S jedním jsem potřebovala pomoci, neviděla jsem na něj úplně dobře a dokonce i ony, se sestřičkou, měly trochu problém, ale nic, co by nevyřešily v cuku letu :). Jsou to holky šikovné!

Pak jsem jela domů autobusem, který bych nenazvala autobus, ale spíše dodávku, ale i takové u nás jezdí. Místo v něm moc není, asi pro 15 lidí. Sice jsem si mohla sednout, ale ten stres, co mě cestou držel, protože ostatní cestující se mi chvílemi opírali o nohu a to nebylo moc příjemné. Ale jinak vše v pohodě.

Vtipná situace nastala při babiččině návštěvě v nemocnici, kdy jí šel lékař zkontrolovat zlomený metatarsus, shodou okolností to byl ten, ke kterému ve středu jdu na punkci kolene - ale on o tom zatím neví, to se dozví ve středu, až přijme jeden hezký telefonát.

A strava: kalorické tabulky hlásí ideál, mé tělo také. Za mě spokojenost :).

Neděle:

Snídaně: Penny ovesná kaše s čokoládou

Oběd: Ďábelské kuřecí nudličky, rýže, vločková polévka

Svačina 1: Pribináček vanilkový, jablko

Svačina 2: Banán

Večeře: Zapečené olomoucké tvarůžky 2


Ovesná kaše v podání Penny.


Maminčina vločková polévka.


Dušená kuřecí prsa na ďábelský způsob.


Mňamka :).


Olomoucké tvarůžky pečené! Recept se blíží.

Pondělí:

Snídaně: Penny ovesná kaše s čokoládou

Oběd: Vločková polévka, ďábelské kuřecí nudličky, rýže

Svačina 1: Sesame seed bar (božská mňamka, na kterou čekám již několik dní, kdy potřebuji tuky, protože jich je málo ve zbylém jídle, dočkala jsem se, uff), Zajíc sójový nápoj Natural

Svačina 2: Babyland meruňková přesnídávka

Večeře: Salát s lučinou


Nezklamala, dobrá byla!


Zeleninový salát, lučina, náramná bašta!

Žádné komentáře:

Okomentovat