sobota 28. března 2015

Zevling :).

Ahoj, ahoj,

den se chýlí ke konci a tak je čas pomalu sepsat, co se dělo i nedělo. Respektive se skoro nic nedělo :). Včera jsem sice byla na punkci, ale večer bych mohla jet znovu. Odpoledne jsem mírně cvičila, než stehenní svaly opadnou úplně, ale zatím se drží, jen těžko posoudit, zda to je otokem, anebo atrofií. A vůbec, dnes mám celý den divný pocit, že něco z rehabilitace dělám špatně. K tomu mi otekl kotník a udělala se kolem něj modřina - jen jsem zatím nebyla schopna detekovat, zda to je v rámci operace ještě, anebo něco, co bych měla řešit - ale zatím to řešit nebudu, uvidím.


Neděste se, takhle to vypadá týden po plastice, sice oteklé, ale jinak rány klidné :).




Jinak den proběhl jako ostatní - ráno jsem zasedla k psaní bakalářské práce, chvílemi si dávala pauzy a svačiny v mezičase. Pak jsem šla vyčesávat psisko, alespoň chvíli jsem šla na čerstvý vzduch. Ale pociťuji únavu a nesoustředěnost - těžko říct, zda špatně jím, anebo ještě doznívá únava z operace a cest na punkce. No, prostě se dnes necítím úplně ve formě.

Napsala jsem necelé dvě stránky k práci, což je také málo, ale dnes jsem neměla den :). Nevadí, ještě snad mám plno času, aby práce odpovídala mým představám a zároveň byla i kvalitně sepsána.

Sice mě celý den honí hlad tak porůznu, ale nějak jsem se s tím popasovala a sestavovala jídelníček s malými obměnami během dne.

Snídaně: Penny ovesná kaše s čokoládou

Oběd: Rajská omáčka, masové kuličky, těstoviny

Svačina 1: Jablko

Svačina 2: Babyland jahodová přesnídávka, kakao z karobového prášku a sójového nápoje Natural Zajíc

Večeře: Zapečené olomoucké tvarůžky


Kamarádi mi hlídají šňůrku od čajového sáčku :).


Ovesná kašička, která je sice nedomácí, ale přesto dobrá.


Mlska během dne, Mentolovo-jahodová Sněhurka.


Zdravé kakao.


Naprostý úlet v podobě pokusu, ale naprostá bašta. Těšte se na recept!

1 komentář:

  1. Ta noha nevypadá moc dobře, přeji brzké zahojení. Ten rozteklý sýr na poslední fotce vypadá velmi chutně. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat