sobota 4. dubna 2015

Časoběh!

Ahoj,

teda, ten čas neskutečně letí! Ani jsem se nestihla ohlédnout a už je sobota! Uff, tedy, tak rychle podívat se na jídelníčky a uplynulé dny.


V úterý se skoro nic nedělo, to bylo takové nijaké, celý den na místě, které mám zřízeno pro psaní bakalářky (matrace na zemi obložená knihami) a zde trávím své dny.

Ovšem středa, ta už byla poněkud rušnější. Ráno jsem jela na vytažení zbylých stehů, má lékařka mě nezklamala :). Tentokrát se mě sama zeptala, zda si stehy vytáhnu, já celá radostná jsem se na to vrhla. Tomu však předcházela cesta k ní s krosnou na zádech, protože jsem o vytažení stehů a punkce kolena chtěla odjet do Prahy. No, asi jsem nevypadala moc dobře, protože doktorce nezabralo moc času, aby mě přesvědčila, ať se otočím po punkci a jedu domů. Tak se také stalo, protože jsem usoudila, že bych cestu vážně nezvládla. Asi stárnu, po operaci kotníku jsem přijela z nemocnice domů, sbalila se a i s nechodící sádrou a krosnou na zádech odjela do Prahy. A teď? Nedojela jsem ani do půlky cesty a už jsem byla hotová. Krosnu jsem si nechala u pí doktorky a jela na punkci, pak se pro ni stavila a jela domů. Celý den jsem pak nic už neudělala, protože jsem byla úplně vyčerpaná. A rada? Poslouchejte své tělo a když se necítíte, tak to nedělejte. Sice jsem přišla o další hodinu němčinu, ale věřím, že bych z ní nic neměla a byla bych ráda, kdybych ji ustála.

Čtvrtek v klidných vodách psaní bakalářky a cestovní pátek. Povinná 100% docházka na předmětu mě donutila vyjet do Prahy. Ještěže to je blokově párkrát za semestr a ne každý týden. Na pár výjimek, jako třeba kopnutí do operované nohy, kdy jsem viděla všechny svaté, cesta proběhla relativně v pohodě. Noha mi sice otekla jako blázen, unavená jsem byla ještě víc, ale nedalo se nic dělat. Odpočinula jsem si, noha se snad zklidní a "splaskne". Jsem však zvědavá, jak to spolu budeme táhnout příští týden, kdy už opravdu do školy musím na plný úvazek a v práci se po mě již také shánějí. Musím uznat, že před sebou mám super výzvu!

Dnešek, tedy sobota, proběhl zase v poklidu psaní práce a hledání zdrojů, z kterých mi jde hlava kolem! Proto vlastně nestíhám psát ani na blog, protože ta literatura mi dává zabrat.

A jak to bylo s jídly? Musím říct, že zatím, na to, jak jsem se bála, se mi v tomhle ohledu daří dobře, nemám chutě, nemám hlad, nepřibírám! Naopak jsem mírně zhubla, ale úplně mě to netěší, protože to je určitě z vychudnutí stehenních svalů, jak chodím o berlích. Ale uvidíme, ještě mě čekají asi 4 týdny s berlemi, tak jsem zvědavá, co to udělá s váhou, ještě nejsem ani v půlce a řeším příjem, protože výdej je fakt minimální, vlastně žádný!

Úterý:

Snídaně: Penny ovesná kaše s čokoládou

Oběd: Ďábelské kuřecí nudličky, kuskus, vločková polévka

Svačina 1: Banán, Jogobella jogurt višňový

Svačina 2: Jablko, Zajíc sójový nápoj Natural

Večeře: Zeleninový salát s Lučinou a šunkou


Klasika ke snídaně, nyní od Penny.


Vločková polévka neměla chybu :). Polévky opravdu mohu :).


Lahoda tohoto jídla nenechala jediný chuťový pohárek v klidu!


Hlad je hlad a tak jsem k jablku přidala i jogurt :).


Středa:

Snídaně: Penny ovesná kaše s jahodami

Svačina: Jablko

Oběd: Halušky se zelím a s uzeným

Svačina 1: Banán s karobem

Svačina 2: Jogobella jogurt višňový

Večeře: Mozzarella, celozrnný žitný chléb


Obměna, čoko kaše došla, tak přišla řada na jahody.


Jedna z mých oblíbených svačinových klasik, banánová kaše s karobem.


Čtvrtek:

Snídaně: Penny ovesná kaše s jahodami

Oběd: Alibona zeleninová omáčka na těstoviny, těstoviny, bramborová polévka

Svačina 1: Pribináček vanilkový

Svačina 2: Banánová kaše s karobem a kokosem

Večeře: Aljašská treska pečená, kváskový chléb, celozrnný žitný chléb


Domácí bramboračka, hmmm :).


Rychlovka, kterou mamka ukuchtila po příjezdu od lékaře sice neměla moc výživových hodnot, ale to nic nezměnilo na její chuti. Doporučuji, pokud potřebujete něco rychle ukuchtit, dá se říci ohřát a servírovat :).


Dostala jsem chuť na rybu! A pečená neměla chybu!


Pátek:

Snídaně: Penny ovesná kaše s jahodami

Svačina 1: Šunkový croissant v RegioJetu

Svačina 2: Jablko

Svačina 3: Jablko

Oběd: Aljašská treska pečená, celozrnný žitný chléb

Večeře: Několik jednohubek se sýrem a salámem, několik plátků Bake Rolls with Garlic, červené víno (necelé deci na přípitek)

No jo, narozeniny jsou narozeniny a tak jsem porušila alkoholovou výzvu, ale jen maličko, dovolím si toto porušení nepočítat, neboť to nebyla ani decka :).


Lahodný croissant v 8 ráno byl dobrou volbou cestou do školy, zvlášť po budíčku v 4:45, abych dojela na 9 do školy :). A s mým rychlým tempem a náhradníma nohama, jsem to měla fakt na minutu přesně :).


Sobota:

Snídaně: Eskymo řezy (maminka mi napekla k narozeninám)

Oběd: Dušené kuřecí stehenní řízky, bramborová kaše

Svačina 1: Jablko

Svačina 2: Banán, eskymo řez

Večeře: Šunka, pomazánkové máslo, celozrnný žitný chléb, Zajíc sójový nápoj Natural


Po dlouhé době obměna ke snídani, na které jsem si rozhodně pochutnala! Narozeninové Eskymo řezy mi udělaly radost, nejen mě, i chuťovým buňkám (zase se opakuji, ale nemohu si pomoci).


Geniální řízky z kuřecích stehen podušené a jen okořeněné, to prostě, nemám slov. Yummy.

Žádné komentáře:

Okomentovat