pondělí 6. dubna 2015

Velikonoční neděle a procházka, pondělní cesta na kolej

Zdravím takhle v pondělí večer,

jak Vám dupou králíci? Mně teda dupou, ale žádná rychlost to není :). To víte, čtyři nohy, jedna poloviční a dvě náhradní, to jde pomalu rozjet.
Takže, včera to byl fičák, než jsem se omrkla, byl večer a to ani nevím, jak to uteklo. Dopoledne jsem se patlala v psaní bakalářky, pak najednou byl oběd a já se rozhodla, že se podívám na prarodiče. Jenže nikdo z příbuzných k nim jak na potvoru cestu neměl, takže mi nezbývalo, než se vydat po svých - takhle dlouho jsem k babičce snad ještě nešla! 1 km za rekordní čas - 29 min., 35 s! To chce uznání :).

A pak odpoledne, no, to vyhrála prokrastinace, protože cesta zpátky, která je do kopce, mě řádně unavila. Navíc mi trvala ještě o pár minut déle! Jsem prostě rychlík, co si budeme povídat.

Ale zkoukla jsem několik prima videí s MMA. To je super sport! Docela jsem se pobavila, na relax super pokoukání. Že bych se dala na MMA? Nebo kick box? Nebylo by to vůbec špatné, mám nad čím přemýšlet.

A jak to bylo s jídly? Dopoledne jsme s mamkou dělaly chlebíčky, ale tyto Velikonoce jsem na ně neměla chuť, takže v mém bříšku neskončil ani jeden. A jo, nechala jsem se ukecat na kachnu, též jsem na ni neměla chuť, ale byla jsem líná přemýšlet, co jiného bych jedla a hlavně si sama udělala. Takže jsem se podvolila, pečlivě odvážila a přepočítala denní příjem. Vše vyšlo dobře! Kdežto v pondělí mě kachna neoslovila vůbec, vlastně ani v neděli, ale to jsem si ji ještě dala. Pondělí však slavila výhru kuřecí šunka podušená se zeleninou.

Škoda jen, že ty tuky jsou převážně nasycené, zrovna ty nezdravé a já je takhle konzumuji! No, uvidíme, co na to váha, která v pondělí působila přátelsky. Teď se s ní setkám až v pátek. I když vlastně váha není tolik podstatná, jako to, co mi k tomu poví tukoměr. Ten se zatím pevně drží svých hodnot!

Je pravda, že mě mírně žere svědomí! Dnes jsem si dala jen jeden cvik s jednou sérií u odpoledního psaní bakalářské práce. Takže pro dnešek dávám svalům relax-day a zítra se snad už zvládnu vrhnout na rotoped na koleji!

Neděle:

Snídaně: Mazanec

Oběd: Hovězí vývar, pečená kachna, houskový knedlík, červené zelí

Svačina 1: Banán

Svačina 2: Jablko

Večeře: Cottage, řapíkatý celer, cherry rajčata


Mamka se rozhodla, že bude péci, tak jsem toho využila a mazanec si klofla ke snídani.



Čaje Lipton? Ty prostě nemají chybu!



Polévky, bez nich to není ten pravý oběd :).


Toť má kachna, vynechala jsem stehno, na které jsem neměla chuť a dala si křídla, která naprosto uspokojila a stačila.


Večeře však pro mě byla mnohem příjemnější záležitostí a tak jsem si na ní i s chutí pošmákla.


Pondělí:

Snídaně: Mazanec

Oběd: Hovězí vývar, těstoviny, kuřecí šunka, dušená zelenina

Svačina: Kunín mléčná rýže s jablky a skořicí

Večeře: Dušená kuřecí stehna, celozrnný žitný chléb, cherry rajčata


Kousek z mazance, který míří přímo do papuly.


Sýr na vrch, alespoň plátkový, když čtyřnožec na dvoře snědl cihlu :).


Tohle se rozhodně osvědčilo! Chuťově vynikající.


No comment, just YUMMY!

2 komentáře:

  1. Ty jo, jíš hrozně malinko :-( A moc sacharidy, bílkoviny teda hooodně málo, zkus ten jídelníček trochu překopat...takhle to není moc na veřejnou prezentaci... a hraničí to s PPP.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinko? Ach jo, jak to? Bílkovin mám gram a kousek na kilo váhy, tuků mám gram na kilo váhy, sacharidů 4g na kilo váhy. Jak to pak přepočítat, aby to tedy bylo OK? Zvlášť teď, když jsem neaktivní. Budu ráda za doporučení.

      Vymazat