úterý 7. dubna 2015

Škola a Praha poprvé po operaci a v plném provozu!

Teda, je to frčák. Zdá se mi, že skoro nezvládám, ale tak co se dá dělat. S tím jsem musela přece počítat :).Den začal brzo, na koleji mám jinou matraci než doma a celou noc jsem nemohla najít pozici, jak by mě koleno nebolelo, tudíž jsem každé pootočení reflektovala a vzhledem k tomu, že budík byl nastaven na půl 8, tak jsem byla vzhůru už o půl 6, pro jistotu, kdybych náhodou chtěla zaspat. Nenašla jsem polohu, ve které  bych se vyspala!

Pak jsem "utíkala" do školy, neb jsem tam v 9 ráno měla být a ačkoli jsem vyrazila s dostatečným předstihem, stejně jsem přišla asi o 10 minut později. No jo, prostě už nejsem takový fofrník, ten věk se na člověku přece jen projeví :-). Ve škole jsem vykonala, co jsem měla, to mi zabralo celé dopoledne, až do 13 hodin vlastně. Poté jsem se běžela domluvit na průběhu přednášky, na kterou jsem byla pozvána jako host, který bude sdělovat určité zkušenosti.

A tak jsem čekala do 15 hod. na jednu přednášku, abych pak šla navštívit tu následující již jako host. Přednáška má, na které jsem vyučována, se nekonala, takže mě čekala další hodina a půl do přednášky, kde jsem hostem. Tu jsem využila snad nejlépe z celého dne! S kamarádkou jsme zašly do studentského klubu a moc jsem se těšila po pobytu doma, až si s ní zase popovídám. A bylo to prostě famózní :). Díky za to!

Odpřednášela jsem své, zkonzultovala bakalářskou práci a "letěla" na kolej. Skočila do posilovny na rotoped (článek s referencemi na první "pohyb" po OP je v "tisku", těšte se)  a pak do sprchy. A najednou je 10 hodin a k bakalářce se asi nedostanu, protože jsem hrozně unavená a nejraději bych si ani nečistila zuby a zalehla - dobře, nejsem čuně a bez vyčištěných zubů neusnu :).

Snídaně: Semix ovesná kaše brusinková

Svačina: Banán

Oběd: Těstoviny s kuřecí šunkou a zeleninou

Svačina 1: ProFigur cereal čokoláda s čokoládovou polevou

Svačina 2: Jablko, medovník (nabídce čaj plus zákusek za polovinu nešlo odolat :-))

Večeře: Camembert, cherry rajčata, celozrnný žitný chléb

Uff, teda, málem jsem nedopsala ani článek, usínám v provozu. Tak nevím, jak budu zvládat normální provoz teď, asi stárnu a podepisuje se to na mně. Kde jsou časy, kdy jsem s nechodící sádrou létala jako blázen a ještě k tomu jsem byla plná energie! Přiznávám, že tato operace mi dala ze všech asi nejvíce zabrat! A tak se oklepávám a oklepávám a... No, domyslete si sami :).

DOBROU NOC!

Žádné komentáře:

Okomentovat