pátek 27. března 2015

Jídelní orgie uplynulých dní

Slib a slib a tak Vás jdu seznámit s jídelníčky posledních dní, včera večer jsem to nestihla, ale napravuji dnes. V nemocnici se toho moc nezměnilo, ke snídani i k večeři byl pro změnu chléb, stejně jako předchozí dny. Tedy krom jednoho, neděle, kdy ke byla vánočka.



Neděle:

Snídaně: Vánočka, máslo

Svačina: Jablko

Oběd: Přírodní plátek vepřový, brambory

Svačina: Banán

Večeře: Konzumní chléb, šunka, máslo

Dezert: Sušená a proslazená papája


Jednou jedinkrát nebyl chléb! A to v neděli ke snídani! Tu sladkou věc jsem nejedla, neměla jsem na ni chuť.


Toto nebylo vůbec špatné, jediné, co zbylo, je ta louže - omastek to nebyl, naštěstí, ale byla to nějaká voda s něčím. Pár brambor jsem též nechala, neboť jsem neměla takový hlad :). Ale povedlo se jim to!


Chléb chvíli nechci ani vidět, ale když jsem ho zase viděla a viděla i šunku, neodolala jsem a udělala jsem si:


SENDVIČ :))).


Pondělí:

Snídaně: Konzumní chléb, máslo, bylinkový tvaroh

Svačina: Jablko, perník (maminka upekla na uvítanou!)

Oběd: Zeleninová polévky s drobenkou, kuřecí stehno pečené, rýže

Svačina: Perník - toho jsem snědla tolik, že jsem pak už neměla chuť na nic dalšího a udělala jsem si jen Sójový nápoj Zajíc Natural


Poslední nemocniční snídaně a jak jinak, než chléb :). Dala jsem si svůj poslední nemocniční plátek chleba a začala se balit domů.


A doma mě čekal úžasný, nejlepší a hlavně domácí perník! Hmm, chuťové buňky zažily něco, co snad ani nečekaly, že se jim může splnit :)).


Den doplněn skvělým čajem od Liptonu s příchutí Blueberry Muffin! Doporučuji!


Úterý:

Snídaně: Penny ovesná kaše s čokoládou

Svačina: Banán

Oběd: Zeleninová polévka, švetkové knedlíky, zakysaná smetana

Svačina 1: Jablko

Svačina 2: Banán, Zajíc Sójový nápoj Natural

Večeře: Cottage Cheese Boni, salát z čínského zelí


Když jsem si na návštěvě u babičky uvědomila, že se mi na jedné nebude chtít stát u sporáku a vařit si domácí kaši, nezbylo, než skočit do PENNY, které je hned u nemocnice a poohlédnout se po předpřipravené kaši. A není vůbec špatná :). 


No, zdravé rozhodně zcela ne, nicméně chutné zcela ano! To byl můj úterní oběd.


Nemít přístup k ovoci, zemřela bych!


A celý si znovu užívám skvělých chutí čajů, které na mě číhají z mé spíše. Pro tentokrát jsem zvolila Pickwick Green Tea s příchutí pineapple. Nojo, ananas z toho naprosto čiší :).


Středa:

Snídaně: Penny ovesná kaše s čokoládou

Svačina: Jablko

Oběd: Zeleninová polévka, švestkové knedlíky, zakysaná smetana

Svačina 1: DeNuts s pekanovými ořechy

Svačina 2: Kedlubna, brambora

Večeře: Kuřecí šunka, rajčata, okurka

Jej, asi mi chyběl telefon u stolu a s Uršulkou a Rézinkou jsme byly líné pro něj zajít, abychom nafotily dobroty středečního dne.

Čtvrtek: 

Snídaně: Penny ovesná kaše s čokoládou

Svačina: Jablko

Oběd: Čočková polévka, květákové karbanátky se sýrem, brambory

Svačina 1: Banánová kaše s karobem, kokosem a zakysanou smetanou

Svačina 2: Jogobella jogurt Mango, Jablko

Večeře: Kuřecí šunka, rajčata, okurka


Mamky geniální nápad, moje geniální úprava, neb jsem na smažené neměla vážně chuť daly dohromady skvělé pečené květákové karbanátky :). A možná bude i recept :).


A trocha experimentu mezi psaním bakalářky dala vznik banánové kaši, kdy místo mléka či bílého jogurtu jsem použila zbytek zakysané smetany. No, neprohloupila jsem :).


Dobrá véča, která zabere minimum času a na ten si teď hraju, protože stát na jedné noze mě dlouho nebaví :).

Žádné komentáře:

Okomentovat