pátek 27. března 2015

Krmení Drákuly pokračuje

Zdravím z dnešního dne,

teda, budík mi ráno dal zabrat, musela jsem nějakou dobu přemýšlet, proč mi vlastně zvoní. A v tom mi to došlo, plné koleno se hlásí o punkci a tím pádem Drákula o porci řádné bašty.

Vyrazila jsem tedy ke své obvodní lékařce, ta byla prima jako vždy :). Prohlédla mi koleno a společně jsme usoudily, že bude plné, takže je třeba ho před víkendem vyprázdnit. Země zaduněla, jak se Drákula zaradoval. No, zlatá je ta žena s titulem MUDr., neb mi obvolala snad všechny možné ortopedy v okolí, aby mi to vytáhl někdo, komu je ochotna mě svěřit - nemám já to štěstí?!

Když vše bylo domluveno, nahlásila jsem se a chvíli na to šla na věc. Dnes teda Drákula bude mít extra porci, jak jsem to v koleni nechala přes dva dny, tak se to tam hezky nastřádalo.

Rozhodla jsem se! Příští týden odjedu do Prahy o něco později, přiznávám, že se bojím špatného kroku při nastupování na eskalátory a toho, že to znovu urvu a jelikož se po plastice LCA ortéza nedává, je to i vysoce pravděpodobné - zvlášť v mém případě, znám se. Zároveň se i bojím, že v životě nedoženu probranou látku z němčiny a že jsem přišla o super vtipy lektorky.

Ale vše házím za hlavu a užívám si domácí pohody. Pesan mi dělá radost, dnes mi u psaní bakalářky zpíval, to bylo tónin, v opeře by se rozhodně chytil. Jen nevím, jak se na to vytí tváří sousedi, zatím nic neříkali.

A co jídlo? No, snad se začínám rovnat do normálu po tom, co jsem si to v nemocnici rozházela. Váha zatím dobré, sic by to mohlo být lepší, ale bez práce nejsou koláče a tak se budu modlit, abych těch 6 týdnů, co budu s berlemi a pak dalších pár měsíců, co budu rehabilitovat, přežila bez výrazného váhového excesu.


Snídaně: Penny ovesná kaše s čokoládou

Svačina: Jablko

Oběd: Rajská omáčka s masovými kuličkami, těstoviny

Svačina 1: Banán

Svačina 2: Jablko

Večeře: Kuskus, Jihočeský Cottage, rajče, mrkev, řapíkatý celer - vše mix v jednom


Domácí rajda! Hmm, yummy


Banán, tak dlouho jsem je nejedla, až se jich nemohu nabažit.


Rychlý a velmi chutný pokus k večeři.



2 komentáře:

  1. Teda ty jíš malinko, to bych umřela.... Taková pidi porcička, k svačině jen ovoce... Přidej na bílkovinách ;-) Třeba k tomu ovoci jogurt, tvaroh... + kde je zelenina?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se jen zdá, porce není vyfocena celá (večeře). Dle své váhy, výšky, věku i momentální aktivity, bych na tom měla být s množstvím živin ideálně. Ale je pravda, že si to teprve ohmatávám, takže stále dolaďuji. Díky za radu :).

      Vymazat