čtvrtek 9. dubna 2015

Otok a cesta domů

Jak jsem již včera avizovala, otok na kolenu se mi výrazně během odpoledne zvětšil a nezbývalo, než sbalit saky paky a vyrazit domů, abych si došla na výcuc synovie (náplň v kolenu). Ale mezitím jsem ještě včera stihla zaskočit na konzultace, odsedět dvě přednášky a zajít na skvělou večeři!
Ráno mi zvonil budík celkem brzo, pak jsem letěla do školy. Nakonec jsem se do práce už nedostala, byla jsem hodně vyčerpaná a těšila jsem se, až se dostanu na kolej. Tam jsem si chvíli odpočinula a pak už jsem si to šinula na skvělou večeři v ještě lepší společnosti :-). A večer jsem se rozhodla, že hned ráno pojedu domů, abych se konečně zbavila té náplně.


Noha slona, aneb tohle už fakt potřebovalo vytáhnout.

Dnes ráno jsem tedy vstala, také brzo. Naskočila do vlaku, trochu si zdřímla a už jsem byla u lékařky, která mi znovu domluvila punkci s lékařem v nemocnici. Já ji prostě zbožňuju :). Byla jsem hodně rozhozená, protože jsem unavená a každý, kdo "může", mi do kolena vrazí a ať je to dobré a vše probíhá, jak má, ty nárazy mě prostě bolí. Požádala jsem lékaře o ortézu a ten mi nevyhověl, takže se budu v Praze dál bát pohybovat se a veškeré cesty omezím jen na nezbytně nutné. To znamená škola a budu se snažit odpracovat pár hodin týdně. Zároveň budu hlídat svoji kondici. Ale ve středu už jdu na první vedenou rehabilitaci, tak se těším, snad dostanu nové typy.

A jak jsem se snažila stravovat tyto dva dny? Samé fajne chutě! Jen teda nevím, jak s těmi bílkovinami, dostala jsem typ, že mám zvýšit jejich příjem. Co si o tom myslíte? Jím gram a kousek na kilo váhy. Přijde mi to akorát a myslím, že to je správně, zvlášť, když nemám žádnou aktivitu momentálně.

Středa:

Snídaně: Semix ovesná kaše ořechová

Svačina: Banán

Oběd: Těstoviny s kuřecí šunkou a zeleninou

Svačina 1: Mléčná rýže s jablkem a skořicí

Svačina 2: Jogobella jogurt višňový, jablko

Večeře: Kuřecí přírodní řízek s opečenou slaninou a uzeným sýrem, zelenina jako příloha (salát, okurka, rajče, červená paprika)

Večeře 2: Sterilovaná červená řepa


Část oběda :).


Lahodná večeře, v pozadí zelenina jako příloha!

Čtvrtek:

Snídaně: Semix třízrnná kaše

Svačina: Jablko

Oběd: Těstoviny s kuřecí šunkou a zeleninou (dnes jsme se stavovaly na menu v restauraci, nicméně tam nebylo nic, co by mi šlo po chuti, tak jsem si nic nedávala a dojedla těstoviny)

Svačina: Jablko, Florian smetanový jogurt s příchutí stracciatella

Večeře: 2 vařená vejce, celozrrný žitný chléb, máslo, okurka


Kaše od Semixu, která pro mě dnes byla novinkou. Nebyla vůbec špatná a setkala jsem se v ní s plno chutěmi.


Trocha té večeře. Vajíčka, chléb a okurka, dnes mě přepadla chuť na klasiku a snad v trochu zdravější verzi, než s normálním chlebem :).

1 komentář:

  1. Pěkné jídelníčky :-) A ta opečená slanina vypadá opravdu skvěle!

    OdpovědětVymazat