pondělí 13. dubna 2015

Uplynulé dny

Ahoj všem,

také se Vám stává, že se zapomenete, čas ufrnkne a Vy si říkáte - sakra, co to bylo? Kde jsou ty dny? Přesně tohle se mi stalo v uplynulých několika dnech. A tak se s Vámi podělím o to, co se v nich dělo a hlavně - jak jsem se v nich stravovala.


Takže, začněme pátkem, který byl výživný. Po brzkém probuzení (na budík) jsem vyrazila ke svému lékaři (kardiolog) na obvyklou kontrolu. Po té jsem měla nějaký čas a vzhledem k tomu, že vykouklo slunko, tak jsem se vypalovala na něm. A pak přišel hřeb dne. Po několika měsících jsem se sešla se svou bývalou vychovatelkou z intru. A už jsem Vám řekla, jaká super žena to je? Ne?! Tak Vám to říkám! Je prostě bombová! Skákla jsem si na menu a pak odfrčela domů, kde mě již nečekalo nic zajímavého.


Páteční vyhřívaná na slunci!

Sobota proběhla dobře. Nechala jsem si tatíkem vynést stůl, notebook s knihami a židli na dvůr a bakalářku jsem psala na čerstvém vzduchu. To Vám byl fičák, kolik stran přibylo! Večer přišla na návštěvu moje a mamky kamarádka a tak jsme si užily fajn pokec!


Sobotní psaní bakalářky. To je pohoda, když je pohoda :). V pozadí "bazén" našeho psíka :). Rád se čvachtá, ale už se do něj nevejde, takže si smáčí jen tlapky.

V neděli se mi ani trochu nechtělo balit a tak jsem se rozhodla, že na kolej zamířím v pondělí ráno. Celou neděli jsem se poflakovala, protože přes 40 stran bakalářky bylo napsáno a nezbývá, než počkat na verdikt vedoucí. Tudíž jsem měla spoustu času na psíka, s kterým jsme si užili báječné odpoledne na dvoře. Nejenže jsem z něj vyčesala půlku popelnice chlupů, ale ještě nejsme ani ve čtvrtce vyčesávání! Z toho kožichu by byl svetr na zimu, hmmm.

A pondělí, tedy dnešek? Ten byl v režii školy a velkoměstského shonu. Byla jsem na dvou super přednáškách, pak si poseděla u čaje s kamarádkou, druhá mě poté navštívila na koleji. Co víc si přát? Víte, jaký jsme s kamarádkou měly pocit, když jsme obě skákaly s berlemi ulicemi pražskými? Bylo to k popukání, protože ty pohledy kolemjdoucích neměly chybu!!!

Pátek

Snídaně: Penny ovesná kaše s jahodami

Svačina 1: Mléčná rýže s jablky a skořicí

Svačina 2: Banán

Oběd: Hovězí vývar, špagety s hovězím masem (to je menu)

Svačina: Točená míchaná mango-vanilková zmrzlina

Večeře: Kuřecí šunka, salátová okurka


Chuťově docela dobrý, avšak zůstal nedojeden, protože po snědení špaget tam bylo hrozně moc mastného, které opravdu nemusím!

Sobota

Snídaně: Celozrnný žitný chléb s máslem a kuřecí šunkou

Oběd: Gulášová polévka a jidáše

Svačina 1: Jablko

Svačina 2: Yogurt ananasový

Večeře: Domácí "jednohubky", crackery s příchutí uzené šunky (cheat day přišel!)



Domácí Jidáš udělá radost :)!


A s gulášovou polévkou je naprosto neodolatelný!


Tento jogurt se nám objevil v lednici, tak jsem toho rychle využila.


Nicméně tomuto cheat večeru nešlo odolat!


Neděle

Snídaně: Penny ovesná kaše s čokoládou

Oběd: Gulášová polévka, na vodě dušené vepřové maso, dušená mrkev a brambory

Svačina 1: Odlehčený banánový koktejl!

Svačina 2: Jablko

Večeře: Maso od oběda, dušená mrkev

Večeře 2: Cherry rajčata, salátová okurka


Přírodní plátek, mrkev a brambor, ještě teď sliním!


Tento koktejl?! Počkejte si na recept! Ještě větší lahoda než ten předešlý! A navíc toto je ještě zdravější varianta!


Pondělí

Snídaně: Penny ovesná kaše s čokoládou

Svačina: Wellness croissant

Oběd: Máslový croissant, kuskus, Bonduelle Créatif Mexiko

Svačina 1: Ekomilk jogurt karamelový, jablko

Svačina 2: Jogobella jogurt lesní ovoce

Večeře: Mozzarella, cherry rajčata, Bonduelle Créatif Mexiko


Uff, gratuluji ke zdolání tohoto článku! :) V dalších dnech na písanou!

Žádné komentáře:

Okomentovat